AEROBIC

Zajęcia z choreografią, która dzięki powtarzaniu daje nam wiele radości. następnie wzmacnianie m.in. brzucha, pośladków, pleców i uspokojenie organizmu. W zależności od instruktora lekcja może mieć temat taneczny z krokami tanecznymi lub muzycznymi - z ciekawą muzyką do klasycznych kroków.

Efekty:

  • redukuje tkankę tłuszczową
  • wzmacnia serce, mięśnie, kości
  • poprawia samopoczucie i kondycję
  • zmniejsza poziom codziennych stresów
  • podnosi poziom energii
  • poprawia rytmiczność i koordynację

PBU - POŚLADKI BRZUCH UDA

fitness_pbu

Zajęcia składające się z części aerobowej z niewielką ilością choreografii oraz części wzmacniającej brzuch, pośladki, uda.

Jędrna i kształtna pupa oraz płaski brzuszek to kluczowe elementy ponętnego ciała - u obu płci! Przy odrobinie wytrwałości każdy może mieć pośladki, które będą wyglądały oszałamiająco - w dżinsach i bez!

Proponujemy ćwiczenia, które pozwolą Ci cieszyć się płaskim i seksownym brzuchem, przyciągającym wzrok niejednego mężczyzny. Są to zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni brzucha i ujędrnienie pośladków. Zajęcia składają się z części wstępnej – cardio, która ma na celu podniesienie tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej. Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia wykonywane seriami. Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem.

STEP - SPALACZ

fitness_stepZajęcia podczas, których używamy platformy - stepu. Trening polega na stopniowej nauce choreografii, która daje nam mnóstwo radości oraz poprawia naszą pamięć i koordynację ruchową. Instruktor krok po kroku wprowadza i naucza dane elementy choreografii, a te na koniec zajęć tworzą zaskakującą całość. Trening interwałowy - naprzemienne łączenie nieskomplikowanych układów na stepie o dużej intensywności z ćwiczeniami wzmacniającymi o mniejszej intensywności.

Lekcja, podczas której spalicie mnóstwo kalorii i tkankę tłuszczową oraz poprawicie swoją kondycję i siłę mięśni nóg. Przy tym wspaniała, energetyczna zabawa.

Efekt - poprawa kondycji fizycznej, spalanie tkanki tłuszczowej oraz modelowanie sylwetki.

SPALACZ TŁUSZCZYKU - PARKIET I STEP

To nic innego jak efektywny "spalacz kalorii".

Sekretem tych zajęć jest praca na odpowiednim poziomie tętna w celu czerpania energii z komórek tłuszczowych. To cudowny trening wyszczuplający sylwetkę, nadający ciału elastyczność, przynoszący relaks i odprężenie. Trening dla każdego o średniej intensywności.

TOTAL MUSCLE TRAINING

Zajęcia TMT to trening, który polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu.

Systematyczne uczęszczanie na trening TMT bardzo poprawia kondycje oraz świetnie spala tkankę tłuszczową, gdyż jest to trening interwałowy i pracuje się cały czas na wysiłku tlenowym. Każda kombinacja z treningu TMT wykonywana jest w trzech rożnych tempach i na trzech poziomach trudności.

Zajęcia TMT adresowane są zarówno dla Pań jak i Panów. Każdy, kto chce spalić zbędne kilogramy oraz poprawić kondycje może uczestniczyć w treningu.

TRAMPOLINY

fitness_trampolinyForma ćwiczeń fizycznych łącząca w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. Proste skakanie na trampolinie może dać twojemu ciału więcej korzyści niż myślisz. Specjaliści od fitness przekonują, że dzięki tej niepozornej czynności możesz nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także szybciej spalić zbędne kalorie.

Jumping fitness to specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych.

Najczęściej jest to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych „biegów” w miejscu.

Dlaczego jeszcze warto ćwiczyć na trampolinie?

  • skakanie to dobry trening kondycyjny
  • usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia
  • to dobra forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu
  • wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki- zwiększa gibkość i koordynację ruchową- sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża
  • odciąża stawy

Podczas treningu pracuje 400 mięśni.

EXPRESS SPALACZ TRAMPOLINY

Najintensywniejsze zajęcia aerobowe. Akcent na szybkie spalanie - okolice talii i brzuszka:)

BOKWA

fitness_bokwaTo trening fitness inny niż wszystkie. Stanowi połączenie żywiołowego tańca w rytm najnowszych hitów z treningiem kardio. Żeby ćwiczyć, nie musisz znać choreografii – kroki opierają się na kształtach liter i cyfr, dzięki czemu są łatwe do zapamiętania. Bokwa poprawia koordynację ruchową, odchudza i daje mnóstwo pozytywnej energii. Nieważne ile masz lat i czy umiesz tańczyć – każdy może ćwiczyć bokwę!

Chcesz spróbować? Podstawową zaletą bokwy jest duży zastrzyk pozytywnej energii, który daje trening w grupie. Wielu uczestników zajęć przyznaje, że bokwa stała się ich uzależnieniem.

Dzięki rytmicznej muzyce i motywacji, jaką dostarczają ludzie wokół, można zapomnieć o trudach wysiłku i zupełnie zatracić się w tańcu.

AEROBOXING

fitness-aeroboxing1Forma aerobicu z elementami sztuk walki - intensywna i bardzo efektywna lekcja.

FITBALL

Ćwiczenia z piłką nie tylko dla facetów z Ligi Mistrzów! Poza tym w tej grze możesz poleżeć i posiedzieć na piłce 🙂fitness1

Trening przy użyciu piłki rehabilitacyjnej. Piłka zabezpiecza kręgosłup podczas ćwiczeń i daje możliwość zaangażowania do pracy głęboko położonych partii mięśniowych. Ponadto pomaga zlikwidować napięcia mięśniowe, poprawić stabilizację ciała nie obciążając stawów. Wbrew pozorom to intensywny trening, w którym piłka jest narzędziem do osiągnięcia coraz lepszych efektów treningowych.

BOSU

fitness-bosu2To unikalne połączenie piłki i stepu. Przyrząd ten pozwala na wszechstronne kształtowanie koordynacji nerwowo-mięśniowej oraz stabilizację poszczególnych stawów. Ćwiczenia, dobierane indywidualnie do poziomu osoby ćwiczącej, stanowią nie tylko podstawę funkcjonalnego podejścia do treningu, ale są również świetną zabawą i zmaganiami z własnym ciałem.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

fitness-zk1To zajęcia, które zapobiegają problemom z kręgosłupem wzmacniając mięśnie odpowiadające za prawidłową postawę ciała oraz mięśnie chroniące kręgosłup, jednocześnie likwidując przykurcze. Podczas zajęć zetkniesz się z ćwiczeniami koordynacyjnymi, równoważnymi, oddechowymi i rozciągającymi.

Wykorzystuję terapeutyczne metody profilaktyczne oraz sprawdzone systemy ćwiczeń, takie jak: pilates, yoga, stretching powięziowy.

PILATES

fitness_pilatesZajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy. Ich istotą są długie napięcia izometryczne połączone z ćwiczeniami oddechowymi.

Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, w rytmie własnego oddechu. Pilates wyrabia nawyk utrzymania prawidłowej sylwetki oraz podnosi próg czucia własnego ciała. Dzięki ćwiczeniom wzrasta świadomość ruchu i koordynacja. Jest świetnym uzupełnieniem każdego treningu.

Ponieważ zajęcia w niewielkim stopniu obciążają stawy, pilates jest bardzo bezpieczną formą, proponowaną wszystkim, także dla osób po kontuzjach.

Zajęcia poprawiające wygląd całej sylwetki, dające relaks i odprężenie umysłu i ciała. Odmiana: na piłkach /średnica ok. 65 cm/

YOGAROBIC

Autorski program będący połączeniem doświadczeń fitnessowych i yoga.

Jest to efektywne wzmacnianie mięśni i relax. Ulubione zajęcia Madonny.

ZAPRASZAMY NA ZAJĘCIA

Zadzwoń pod numer 606 391 469
lub skorzystaj z formularza żeby zapisać się.